Jun 19, 2011

Selamat tinggal

Aku akan meninggalkan company O tak lama lagi. Dengan keikhlasan, aku ingin berterima kasih terhadap rakan kerja yang sentiasa berkerjasama antara satu sama lain.

Si pendek
Dia seorang yang kecil dengan hati yang baik, makan tak banyak tapi gemok (jgn marah tau).
Walaupun dia semacam budak-budak, kerjanya dapat disiapkan dengan tepat dan kemas. Dia sangat rapat dengan aku, kita berdua selalu bergurau sambil buat kerja.
(Kadang-kala dia sangat bising, aku tak tahan jugak :p)

Si mengandung
Dia akan menjadi ibu tak lama lagi, tahniah kepadanya!!
Dia bersama kita tak banyak cakap. Tapi bila masa kita bergurau, dia bergurau jugak. Dia banyak menumpukan perhatian dalam kerja diri. Sebab itulah kita tak banyak cakap. Hanya Si Pendek tu selalu kacau.

Acun sang
Dia banyak menghulurkan bantuan kepada department kita, dan ia mempunyai banyak idea untuk memudahkan kita bekerja.

Ada kebanyakan lagi aku tak sempat nak sebut satu satu, tapi kau semua adalah orang yang amat dihargai, terus lah sokongan anda.

Selamat tinggal... All the best

No comments: